Direktlänk till inlägg 24 maj 2013

FREDAG!!

Av Towa Dzogas - 24 maj 2013 19:52

  Heej!! 

What´s up? Haha nej men sjukt glad det är fredag och typ 2 veckor kvar i skolan.  

Nästa lördag ska min klass 4:1 vara med i finalen i schack 4:an vi har gått enda till finalen vi i min klass är sjukt taggade och vi är den enda fyran från våran skola det här året som har gått till finalen så man kan typ säga att min klass är bland dom bästa 4:orna i schack.

I morgon kommr jag blogga tidigare för att på kvällen ska jag på fest och sova där hos min ena bästis "Nelly" och dagen efter ska jag ha fotbolls match så jag och Nova mst ställa klockan och typ så.

Haha vi kommer säkert vara helt slut på matchen men vi får kämpa för att vinna iaf.  

Nu ska jag kolla på lets Dance där min babe är med "Oscar" han är så sjukt sööt och bäst men vi får ju nt glömma Justin nu haha nej men jag bloggar på lördag lite tidigare och sen på söndag så berättar jag hur det gick på matchen puss hejdå älskar er!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Towa Dzogas - 23 maj 2013 19:56

Hej! Idag när vi var i skolan så vart det värsta bråket på brännbollen samma kille som sparka sönder stolen igår...Han och en till i min klass vart det nt ett litet bråk i mellan.   Båda typ slogs och sen skrek dom åt varann så man örsel skadad ....

Av Towa Dzogas - 22 maj 2013 20:20

Hej!   Jag hade en blogg tidigare men slutade blogga på den och så,men sen på kvällarna hade jag typ inget att göra så började blogga igen.    Jag hoppas att många kommer läsa min nya blogg och tycka om den,de jag vill med min blogg är att be...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards