Alla inlägg den 22 maj 2013

Av Towa Dzogas - 22 maj 2013 20:20

Hej!

 

Jag hade en blogg tidigare men slutade blogga på den och så,men sen på kvällarna hade jag typ inget att göra så började blogga igen. 

 

Jag hoppas att många kommer läsa min nya blogg och tycka om den,de jag vill med min blogg är att berätta hur mitt liv är och sånt men också om mkt annat.

 

 

Idag har jag tagigt kort med fotbollen och vart med kompisar men också vart i skolan,när jag var i skolan typ så fick en kille i min klass konstant utbrott han fick utbrott på våran lärare för att han fick skäll för ngt han nt gjort så han sparkade sönder en stol och svor och kalla vår lärare massa saker.  

 

Tänkte skriva lite om mig själv också men först vill jag bara säga att jag hoppas ni ställer mkt frågor.

 

Jag är en tjej på 11 år.

Har världens bästa kille som heter Linus.  

Älskar att träna fotboll,innebandy,vara ut och springa och träna på gym ngn gång ibland.  

Har 3 syskon,2 små och en stor.

 

Ja om ni undrar ngt mer om mig kan ni ju alltid fråga  

 

Puss,puss<33

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards